Monday 13 June 2011

Detik Demi Detik...


detik demi detik berlalu.....
sekarang nie menghitung hari.....
masa.....
  jam.....
  ketika....


pe benda yg aku merepek kan...mesti korang fikir camtu kan...huhuhuhu sebenarnya apa yg aku nak citer kat entry nie ialah.........."RESULT EXAM".....hm semua orang berdebar2 tunggu result exam keluar kan...sampai ramai yang meng "invite" friends diaorang utk attend tengok result exam....dan aku termasuk lah yg di "invite"...huhuhu tapi sorry lah kwn2 yang meng"invite" aku tue sbb ak tak kan "attend" pun...sbb ada benda yg lagi penting yg perlu ak "attend" daripada tgk result tue...bukan nak ckp aku berlagak ke ape..cuma aku tak nak down kan kepala otak ak nie...ye ar kan kalau result ok takpe lah kan...mana tau bila result kureng ok...tak ke menangis tak berlagu...so untuk itu aku ikut lah cakap lecturer Risk Management aku...always play save..!!hehehe...so sebagai risk adverse aku tak nak lah amik risiko yang leh mengacau kepala otak aku nie..huhuhu...pe yg penting sekarang nie fokus aku pada final exam ari ISNIN depan...huhuhu ag bape hari je..study belum habis lagi...huhuhuhu...cuak gak nak exam nie...hopely tak susah ar n aku dapat hadapinya...Doakan aku yew kawan2....

4 comments: