Thursday 16 June 2011

Geramnya..!!!



kenapa..??? 
mengapa...????
apa sebabnya....?????


mesti korang tanya kan apa sebabnya...banyak benda ar aku geram sangat2 nie...bila dah kumpul semua nya memang berganda-ganda ar geram aku kan...
First sekali aku geram kat budak kelas aku ar....tp bukan ar semua kan cuma beberapa orang ar..
nak jadi kan cerita kitaorang kena wat assignment dalam group dan kena hantar ari tu juga..
dan tengah sibuk2 siapkan assignment tu...(sebab dia bagi masa satu jam jew)..dan nak dekat satu jam tue lecturer aku pun cakap ar cepat skit kan...tiba2 budak group aku nie leh pulak melatah sampai cakap lecturer aku "lembu lah" dan banyak ag ar perkataan yang dieorang keluarkan untuk lecturer aku tue...
ikutkan hati yang membara nak jew aku sound dieorang nie..tapi malas lak nak gaduh sebab kena siapkan assignment tu cepat...nasib baik ar dieorang bukan kawan aku dan lepas ni dah tak jumpa dieorang ag dah...klu kawan aku lah alamatnya memang aku takkan berkawan dengan ko lagi lah...
buat dosa jew...huhuhuhu...dah lah lecturer tu ajar kau...karang die tak halalkan ilmu die pada kau baru korang tahu...

Second, perkara yang aku geram...memang tersangat lah geram kan...dah lah kau berjanji dengan aku lepas tu nak cancel last2 minute..dah tahu ada kerja tak payah ar nak janji2 dengan aku...buat penat lah aku bawa barang banyak2 disebabkan kau...tup tup kau cancel sebab ada kerja...memang angin ar satu bandan aku kan...cakap ar awal2 tak payah ar aku nak mengangkut benda2 yang berat tue...lepas ni kalau kau nak jumpa aku akan aku fikir sampai 100 kali baru aku keluar dengan kau...

terluah dah semuanya...huhuhuhu...
akhirnya terdelete semuanya daripada kotak fikiran aku...








No comments:

Post a Comment